26 decembrie 2015

Nail Art Marathon - Wrapping paper or Ornaments

Bună!

  A 2-a zi de Crăciun, aduce o nouă temă în cadrul colaborării Nail Art Marathon. Ela a ales să se inspire de perioada frumoasă în care ne aflăm și ne-a propus tema: Wrapping paper or Ornaments. 
  Nu am putut să aleg din cele 2 variante, așa că am găsit o modalitate să le includ pe amândouă. Propunerea mea de azi este mai simplă, deoarece am realizat o manichiură ștampilată. Fiindcă nu am apucat să-mi exprim părerea despre ultimele matrițe achiziționate de la Moyra, pentru azi am pus la treabă plăcuța Moyra - Celebration
  Ca primă impresie, vă pot spune că modelele ștanțate sunt foarte mari, chiar și pentru unghiile mele. Sunt și late și se potrivesc foarte bine pentru cele care poartă gel sau care sunt înzestrate cu unghii naturale lungi și spațioase. Am apreciat calitatea imprimării și faptul că prezintă modele cu aspect de imprimeu (care se repetă).
 

  De pe matriță, am optat pentru modelul cu globuri, pe care l-am imprimat peste Golden Rose Color Expert #02. Apoi am colorat ornamentele cu vopsele acrilice. Manichiura a fost sigilată cu top coat-ul matifiant Golden Rose, pentru a reda mai bine aspectul de hârtie folosită la ambalarea cadourilor. ☺ Voi ce ziceți? Seamănă?
  


Pe curând!
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu