05 decembrie 2015

Nail Art Marathon - Favorite song

Salut!

  În ultimul timp, o singură melodie mi-a invadat gândurile și mi s-a întâmplat de multe ori să o fredonez ușor. Chiar dacă nu mai este o noutate, eu o găsesc antrenantă, cu un videoclip excelent plin de optimism și voie bună. Este vorba despre Uptown Funk a lui Bruno Mars. Sau mai bine spus colaborarea dintre Mark Ronson și Bruno Mars. Melodia reprezintă alegerea mea pentru "Favorite song", tema propusă de Mădă.
  Acum vine partea interesantă în care trebuie să vă dezvălui pașii ce au dus la realizarea manichiurii. Uneori și cel mai pasionat nail artist are parte de eșecuri. Am vrut să pictez chipul lui, dar zău că la portrete mai am muult de exersat. Până una alta, mi-a venit ideea să realizez decal-uri. Mai exact, am imprimat pe o foaie un colaj găsit pe internet. Pe o unghie, am lipit doar chipul lui Bruno Mars. Mi-a fost teamă să micșorez imaginea și mai mult, pentru că riscam să se piardă din detalii. Recunosc că am "trișat" de data aceasta, dar m-am și amuzat
 



 Un reminder, în cazul în care ați uitat melodia și clipul.


  Fetele înscrise la temă sunt următoarele:


De săptămâna viitoare, dau startul modelelor de sărbători! Abia aștept!
Pupicei
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu