13 decembrie 2015

Christmas scene nail art

Bună,

  Anul acesta, cei de la Born Pretty Store s-au gândit să organizeze un concurs de nail art, cu ocazia sărbătorilor ce vin. Ieri dimineață, am aflat despre el de pe Instagram. Nu vă spun ce entuziasmată am rămas după ce am descoperit ce premii generoase vor oferi. M-am simțit și mai veselă, pentru că aveam deja pregătit în avans o manichiură ce urma să fie postată în Ajun. Și dacă tot am dezvăluit modelul mult mai devreme decât programasem, era necesar să-i dedic și o postare.
  Știu că v-am zăpăcit ieri mai toată ziua, cu rugămintea să mă susțineți cu un vot. Dar premiile sunt așa tentante pentru un nail artist pasionat ca și mine. ♥ Și fără ajutorul vostru, nu așa avea cum să aspir la unul din ele.
  Întreaga manichiură, a fost realizată cu ajutorul vopselelor acrilice, a pensulei mele preferate de la BPS și a ojelor Golden Rose. Mai exact, baza este Golden Rose Rich Color #127, un albastru deosebit cu irizații violet. Am matifiat-o ca să pot desena mai ușor și sclipirile nu se mai văd în poze. Efectul de ninsoare, l-am obținut cu periuța de dinți. Tutorialul "Splatter nails with toothbrush" m-a inspirat și anul trecut pentru un model asemănător. Pe unghii, am pictat o căsuță situată în mijlocul naturii și căldura pe care aceasta o emană.


  Pentru a accentua și mai bine spiritul de sărbătoare, am pictat și un brăduț împodobit. Globulețele și steaua din vârf, au fost realizate cu ajutorul foliei pentru unghii. În București, adevăratul spirit al Crăciunului nu prea este prezent din cauza vremii... Iar dorința mea în acest moment, ar fi ca în Ajun să avem parte de puțină zăpadă.


 Dacă vreți să mă votați, o puteți face accesând link-ul următor: http://www.bornprettystore.com/bpsnailcontest.php Condiția este că trebuie să aveți cont pe site-ul lor și să vă logați înainte de a vota. Numărul atribuit înscrierii mele este #38. Trebuie doar să dați click pe butonul "Vote" de sub poză. Tot pe acest link, puteți afla despre regulile de participare și mai ales vă puteți înscrie și voi. Premiile sunt atât pentru persoanele care se înscriu cu un model de unghii, cât și pentru cele care votează


Pe curând, frumoaselor! 
Și mulțumesc tuturor celor care m-au votat până acum. ^^
M.  
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu