17 noiembrie 2015

Review Lady Queen cute cats water decals

Bună fetelor! 

  În urmă cu o lună, Perlie de la Lady Queen mi-a propus să-mi aleg un set de water decals pentru review. Din gama variată, am selectat aceste pisicuțe cochete (QJ-216). Îmi doream tare mult să realizez un model "mustăcios". Abțibildurile pe bază de apă sunt utile și nu ai cum să dai greș cu ele. Recunosc asta, chiar dacă de obicei prefer să desenez în loc să folosesc water decals. Pe spatele fiecărui set sunt disponibile indicații despre cum se utilizează. 


  Întotdeauna prefer modelele de unghii cu tematică, care transmit ceva. Datorită acestor water decals, am putut crea o poveste. Povestea unor pisicuțe jucăușe și curioase. Zi de zi, ele explorează locuri noi, cățărându-se prin copaci și pe garduri. 
  Baza folosită este Golden Rose Paris Summer Collection #254. Cu ajutorul vopselelor acrilice, am desenat nori pufoși, flori răzlețe și gardul. Apoi am lipit 2 pisicuțe, care dau impresia că se tachinează reciproc.  






Vă plac aceste water decals? 

Pupici!
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu