30 noiembrie 2015

Review BPS triangle nail decorations

Bună dragilor! 

  Urmează un nou review pe blog, pentru alt produs marca Born Pretty Store. Azi vă prezint accesorii metalice în formă de triunghi. Deși nu sunt adepta decorațiunilor pe unghii, cele prezentate mai jos mi-au plăcut de cum le-am zărit. Abia așteptam să intru în posesia lor, pentru că aveam o idee de model în care să le includ. Pe site, sunt disponibile mai multe variante: steluțe, fundițe, cercuri etc.
  Triunghiurile alese de mine au în jur de 3-4 mm, sunt foarte subțiri și se lucrează ușor cu ele. Pot fi îndoite cu grijă după forma unghiilor, pentru a evita agățarea în haine, păr, etc. În trecut, am avut o experiență neplăcută cu decorațiunile aurii în carusel, care se găsesc în magazinele de la noi. Poate le-ați folosit și voi și ați constatat că nu se îndoaie, chiar dacă aplici top coat într-un strat generos. Plus că mereu se agață de haine... Cu acestea, nu am avut niciun fel de problemă. Din păcate, nu pot fi refolosite. Avantajul este că într-o punguță sunt disponibile peste 50 buc. și ajung pentru 5-6 manichiuri diferite, poate chiar mai mult.  


  Tot admirându-le, m-am gândit să le includ într-un model negative space. Ceva simplu și care să nu ocupe foarte mult timp. Negative space-ul, l-am realizat direct cu pensula ojei folosite ca bază: Golden Rose Color expert #51. Accesoriile aurii, le-am plasat în centru pentru a da o notă aparte manichiurii. Mie mi-a plăcut ce a ieșit, sper că și vouă.  

  
  Nu uitați de codul BAX31 care vă poate aduce o reducere de 10%, în cazul în care vă hotărâți să dați o comandă pe site


 

Pe curând, beauties
M. 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu