11 noiembrie 2015

Review Born Pretty Store BP-L029 plate

Bună dragilor!

  Ziua de Miercuri aduce o manichiură elegantă pe blog. Am pus la treabă plăcuța BP-L029, oferită de cei de la Born Pretty Store pentru review. După îndelungi așteptări, ieri a ajuns coletul. 
  Plăcuța BP-L029 prezintă 14 modele florale întregi, potrivite și pentru cele mai lungi unghii și 7 modele simple, reprezentând diverse flori, precum: lalele, trandafiri etc. 


  Tot ieri, am realizat și un mic proiect DIY. Mi-am făcut o folie de tip Uber Mat, pe care pot fi realizate decal-uri și nu numai. Totul m-a costat doar 2,5 lei și sunt super încântată de rezultat. Am inaugurat folia la manichiura aceasta, când a trebuit să realizez decal-urile. Șablonul a fost laminat pentru a fi protejat de ojă și acetonă. Pe parcurs, mi-am dat seamă că plasticul este prea tare și nu am reușit să desprind modelul întreg. Apoi mi-a venit ideea să pun șablonul într-o pungă ziplock, dar și mapa pentru coli este perfectă. Acum merge de minune și mă bucur că a ieșit.

La acest mini tutorial, am folosit un verde mai aprins: Golden Rose Rich Color #18.

  Pentru manichiură, am selectat calele (al 4-lea model de pe rândul de sus). În țara noastră, cala este asociată cu înmormântările. Alte popoare însă, consideră floarea ca fiind un simbol al vieții, iar cuplurile folosesc aceste flori la buchetele de nuntă. Poate că adevărul este undeva la mijloc, dar eu una nu cred în chestii de genul. Atât pentru bază, cât și pentru imprimare, am folosit oje Golden Rose Rich Color: #118 și #110. 



  Vă atrag calele ca și aspect? Indiferent dacă aveți sau nu superstiții, sunt curioasă de impresiile voastre. 




xoxo,
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu