24 noiembrie 2015

Flowery nail art

Hello girls!

  Nu, nu a venit primăvara pe unghiile mele. Doar că vremea frumoasă și soarele prietenos din ultima perioadă, m-au inspirat să realizez un model floral. Din păcate, de azi s-a schimbat vremea și în București și toamna a decis până la urmă să-și facă simțită prezența.  
  Luna trecută s-au alăturat colecției câteva ojuțe și o parte din ele le-am inclus la modelul de azi. Un nude frumos de la Gabrini #07, care am considerat că se potrivește cu tonul pielii mele. Sper să nu fie doar impresia mea. De obicei, nu selectez ojele după acest criteriu și recunosc că nici nu mă pricep foarte bine. 



  Și pentru că nude-ul arată bine în combinație cu auriu, deasupra am aplicat un strat din mini lacul de unghii Golden Rose Wow! #202. Desenul cu mici buchete de flori, mi-a luat ceva timp să-l finalizez. Mai exact, în jur de o oră și jumătate. Am pictat florile doar pe 3 unghii de la fiecare mână, că deja amorțisem. Migală multă, ce să mai. Dar zău că mă relaxez când fac asta. ♥ 


Cu acest model am întâmpinat noua săptămână. Voi ce nuanțe sau modele mai purtați pe unghii? 


Pupici și o după-amiază liniștită! 
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu