13 octombrie 2015

Universe midi rings set from Lady Queen + galaxy nails

Bună! 

  De curând, am primit în cutia poștală un pachețel din partea celor de la Lady Queen Beauty, cu produse pentru review. Mi s-a oferit posibilitate să-mi aleg drept cadou și un inel, din cele disponibile pe site-ul lor și am optat pentru setul de mai jos. 
  Unul format din 3 inele midi aurii, Blue Universe care se află la reducere în această perioadă. Setul este atent lucrat, din metal auriu mai calitativ (deoarece l-am purtat de câteva ori și nu a oxidat). Acest tip de inele, care stau pe deget deasupra articulației, au devenit o tendință în bijuterii în ultimul an. Midi-urile sunt disponibile pe site, într-o varietate de nuanțe și opțiuni de design. 


  Am asortat tematica galaxy a inelului, cu cea de-a 2 ojă Dance Legend din colecție: Milky Way. Dificilă de pozat, dar extrem de frumoasă în realitate. În diferite unghiuri, aceasta trece printr-o metamorfoză a culorilor: de la albastru-turcoaz la violet-roz și oranj. La toate acestea, se adaugă și particulele holo care strălucesc în lumina soarelui. 
  Ca și consistență, primul strat este foarte translucid, cu o putere mică de acoperire. Nu am optat pentru o bază neagră înainte, deoarece am vrut să vă arăt oja exact așa cum este ea. Pentru manichiură, am aplicat 3 straturi subțiri care s-au uscat imediat.



 Dacă vă plac reducerile, la secțiunea Flash Sale găsiți produse cu prețuri începând de la 0,99 $. Și dacă folosiți codul meu DNLC15, puteți beneficia de o reducere de 15% din totalul comenzii. 


 Lady Queen

Voi aveți inele midi în colecție? Cum vi se pare cel ales de mine? 
Dar oja Dance Legend? 


Pe curând!
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu