19 octombrie 2015

Review Lady Queen 3D Nail Decoration

Bună frumoaselor,

  Continui seria review-urilor pentru produsele primite spre testare de la Lady Queen. Azi vă prezint accesorii 3D pentru unghii, sub formă de pietricele cu aspect deosebit.
  Pietricelele disponibile în mai multe culori, sunt încadrate într-o sferă metalică aurie și au dimensiunea de 4 mm. Vin ambalate într-o punguță zipper, care conține 20 buc. Avantajul este că pot fi refolosite, dacă sunt manevrate cu grijă.  

Nuanța aleasă este #7: albastru cobalt. 

  Manichiura am realizat-o cu 2 oje frumoase: Essence #180 - It's raining men! și Flormar Supershine #50. Decorațiunile 3D sunt puțin cam mari și de aceea m-am limitat doar la 2. Le-am lipit cu grijă, înainte ca top coat-ul să se usuce. Pentru un plus de originalitate, pe celelalte unghii am plasat 2 ținte mici aurii, pe care le-am înconjurat cu perluțe caviar. 



  Dacă vă hotărâți să dați o comandă pe site, înainte de finalizarea comenzii puteți adăuga codul DNLC15 în căsuța specială și astfel beneficiați de 15% reducere din total. 


Voi sunteți adeptele decorațiunilor 3D pentru unghii? Cum vi se pare manichiura de azi? 

O săptămână productivă vă doresc! 
M. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu