01 octombrie 2015

Pink for October

Bună!

  Octombrie reprezintă luna roz sau luna în care sunt organizate diferite campanii de informare, ce vin în sprijinul femeilor care suferă de cancer la sân. Anul trecut, am luat parte la o colaborare specială, organizată împreună cu alte bloggerițe și sper ca și anul acesta să ne mobilizăm și să creăm una nouă.
  Mi-am dorit totuși să întâmpin data de 1 Octombrie, cu o manichiură dedicată femeilor vulnerabile. Scopul meu este ca întreaga lună să realizez modele, în care panglica roz să fie în centrul atenției. Însă până atunci, vă ofer mai multe detalii despre cel prezentat mai jos. 
  Rozul aplicat pe unghii este Elephantastic Pink de la O.P.I.  Pe inelar, am folosit Essence - Wild white ways, pentru a putea desena mai apoi panglica roz. Sursa de inspirație a modelului accent, a fost un tatuaj descoperit pe Google. Mie mi-a plăcut mult ideea și sper că și vouă.



Voi veți purta roz luna aceasta? 

Pe curând! 
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu