21 octombrie 2015

Dracula nail art

Salutare! 

  Mai este o săptămână și un pic până la Halloween și eu abia astăzi public primul model. Sărbătoarea nu ne aparține, dar nu am putut rămâne indiferentă nici anul acesta. Într-o după-amiază mai liberă, am luat ustensilele de nail art, o ojă neagră și m-am pus pe treabă. 
  Legenda contelui Dracula este o atracție pentru străini, țara noastră fiind întotdeauna asociată cu acest personaj. De aici și ideea de a-l desena pe unghii. Doar fizionomia lui, pentru că nu aș fi reușit să-l pictez în întregime. Și cum forma unghiilor mele este denumită coffin (sicriu), chiar asta am pictat. ☺ Pentru acel "Wow!" de final, vampirul și sicriele desenate sunt luminescente. 


  Nu este o manichiură de zi cu zi, dar nu am putut renunța așa ușor la ea. Cei apropiați, au rămas surprinși de efectul glow in the dark și m-au cam sâcâit cu treaba asta. :)) 


Jumătate de săptămână, a trecut. Încă un hop mic și vine weekend-ul.


Pe curând! 
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu