29 septembrie 2015

Lady walking in the rain nail art

Bună!

  Toamna, și-a făcut simțită prezența în ultimele 2 zile cât pentru o săptămână întreagă. Nu mă încântă deloc vremea, așa că încerc să-mi îndrept atenția spre activități care îmi plac și care îmi dau o stare de bine. Iar pictatul unghiuțelor este opțiunea preferată, ori de câte ori îmi doresc un moment de relaxare. 
  Manichiura de mai jos, am realizat-o special pentru Autumn nail art competition (un concurs de nail art organizat de Mădălina, în colaborare cu By Arwenn). Modelul îl aveam în minte de vreo 2 săptămâni, doar că nu eram sigură că o să reușesc să-l transpun și pe unghii. ☺ A venit momentul să mai pictez și altceva în afară de elementele simbolice ale acestui sezon, cum ar fi: frunzele și copacii. 
  M-am gândit cum arată o dimineață pentru mine, când mă pregătesc de serviciu și trebuie să îmi aleg o ținută adecvată pentru vremea de afară. Astfel că pentru noua manichiură, am încercat să surprind silueta unei fete care merge prin ploaie. Umbrela a reprezentat accesoriul care "a salvat" manichiura. Nu aș fi reușit în veci să desenez chipul fetei, pe o suprafață atât de mică.

Nici ploaia nu este prezentă, trebuie doar să v-o imaginați. Riscam să mă pierd în detalii și să nu se mai înțeleagă nimic. ☺

  Totul a fost pictat cu ajutorul vopselelor acrilice Lidan, Oumaxi și noua mea pensulă de la Born Pretty Store. Ca bază, am folosit oja preferată, Essence - Wild white ways și top coat-ul matifiant de la Golden Rose.


Înscrierea mea în concurs.

  Concursul este încă activ pe blog-ul Mădălinei și toate detaliile le găsiți accesând link-ul de la începutul postării. 

Dacă aveți de făcut drumuri, nu uitați umbrela acasă. 


Pe curând,
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu