22 august 2015

Nail Art Marathon - Velvet nails

Hey ladies !

  Catifeaua face parte din categoria produselor pentru unghii, care ajută la obținerea unor rezultate minunate. Este o metodă elegantă de a le înfrumuseța, deoarece textura fină a acesteia permite obținerea unui efect deosebit. 
  Astfel că Andra (Sophie) ne propune tehnica Velvet nails, reprezentând a 14-a temă din cadrul colaborării Nail Art Marathon. Procedeul de realizare mi se pare migălos și rezistența mult prea mică. Tocmai de aceea, pe blog-ul meu sunt publicate maxim 2 manichiuri de acest gen.
  Despre modelul de azi, nu am foarte multe de spus. Peste baza neagră Moyra #35, am presat  ușor catifea de la Cupio, pentru ca puful să se prindă de oja umedă. Cu ajutorul unei pensule evantai, am înlăturat surplusul și am retușat locurile neuniforme. Iar inelarul, l-am "ornat" cu trandafiri, de pe plăcuța dreptunghiulară BP-L024.


    Nu sunt așa mulțumită de cum m-am prezentat azi, dar acesta este rezultatul final. 


 În încheiere, aveți la dispoziție și lista cu fetele înscrise la temă:

                                                                          Pe curând!
                                                                                 M.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu