01 august 2015

Nail Art Marathon - Seashells

Bună!

  Mare, soare, nisip și multe scoici. Aceasta este propunerea Iuliei pentru cea de-a 11-a temă din cadrul Nail Art Marathon. Astăzi vin cu un model simplu, dar de efect. În ultimele săptămâni, am luat o pauză de la pictat unghiuțe, dar nu am să neglijez colaborarea și am să fiu prezentă în fiecare weekend.
   Manichiura de astăzi am realizat-o cu ajutorul ojelor: Zoya Pixie Dust - Go diva, o texturată nude ce imită perfect nisipul fin. Iar pentru marea învolburată, am folosit Sally Hansen Gem Crush - Bling-tastic Blue - un lac bogat în glitter albastru și argintiu. Perluțe caviar argintii, ținte rotunde, pietricele și mai ales scoici, sunt accesoriile folosite la model. Micuțele scoici, au fost achiziționate de la Born Pretty Store și sunt depozitate într-o cutiuță. Aceasta conține un mix de aproximativ 40 de scoici metalice aurii și argintii, cu dimensiuni de 3 și 5 mm. Deși nu sunt adepta decorațiunilor 3D pentru unghii, pe acestea le ador. 
  Mi-am dorit să redau o porțiune de plajă pe unghiile mele. Modelul nu este chiar o noutate, pe internet fiind disponibile versiuni asemănătoare. Dar chiar și așa, sper să vă placă propunerea.

2 comentarii:

  1. These nails are so cool! I'd love to see a tutorial. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you. It's very simple. When the nail polishes is still wet, I placed the charms. For the water I used a thin nail brush and white acrylic paint. :)

      Ștergere