02 iulie 2015

Review Lady Queen rhinestone wheel

Bună frumoaselor,

  În postarea de astăzi, vă prezint cel de-al 2-lea produs primit spre testare de la Lady Queen. Este vorba despre un carusel cu cristale. Pe site-ul lor sunt disponibile o mulțime de variante de astfel de carusele (cu ținte sau pietricele colorate) în dimensiuni și forme pentru toate gusturile. Mi s-a permis să aleg și de aceasta dată produsul pentru a-mi exprima părerea despre el.
  Caruselul conține 300 buc. cu dimensiuni cuprinse între 1,5-5 mm. Sunt deosebite, datorită reflexiilor vizibile în diferite unghiuri, care îmi amintesc de cristalele Swarovski - Aurora borealis. Am apreciat diversitatea lor, deoarece eu nu pot aplica pe unghii pietricele foarte mari, pentru că nu le am spațioase și se văd aiurea. 
  Am folosit 2 oje marca Moyra, mai exact: Moyra Gel look #912 și Moyra Sea salt #885. Pe câteva unghii, am desenat 2 floricele și am lipit pietrele de 1,5 mm și de 4 mm.


  Pozele nu redau cu exactitate reflexiile, dar în realitate sunt superbe.


  Dacă vă hotărâți să plasați o comandă în magazinul lor online, puteți folosi codul DNLC15 pentru o reducere de 15%. 



Pe curând!
M.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu