15 iulie 2015

Prima comandă pe NailLand Hungary

Hello pretty ladies,

  În postarea de astăzi vreau să vă vorbesc mai pe larg despre un magazin online din Ungaria. Este vorba despre NailLand Hungary, un site unde găsiți oje de la firme renumite, accesorii pentru unghii și tratamente. Am aflat despre el, în urmă cu aproximativ o lună de la Mădălina. Datorită review-urilor prezentate pe blog-ul ei, am acordat o atenție mai mare site-ului și m-am interesat de toate detaliile pentru plasarea unei comenzi online. Mi-am făcut cont, am completat datele personale și apoi am trecut la căutarea ojelor mult dorite. (swatch-uri, poze etc.)
  Comanda am plasat-o Joi seara, pe la ora 21:00. Iar Vineri după-amiază avea statusul de comandă completă. Sâmbătă, deja apărea ca fiind livrată.
  În România, comanda ajunge în 2 zile, informație disponibilă la secțiunea Shipping & Payment, iar prețurile produselor de pe site sunt exprimate în Euro. Coletele sunt livrate prin GLS sau Hungarian Post. Costul de livrare pentru GLS este de 6 euro, iar la o comandă mai mare de 50 euro, este asigurată livrarea gratuită. Comanda mea a depășit cu puțin suma și astfel am putut beneficia de transport gratuit. Trebuie să recunosc că cea mai mare emoție am avut-o datorită curierului ales. A fost prima oară când am primit un pachet prin GLS. Pe internet, am găsit numai persoane nemulțumite cu fel și fel de probleme, datorită lor. Vă spun sincer, că tot weekend-ul m-am gândit că poate am să fac și eu parte din categoria acelor persoane și începuse să-mi pară rău că m-am aruncat la o comandă așa de mare. Și mai ales că numărul de urmărire nu era disponibil în cont, pentru că era weekend... Dar Luni am răsuflat ușurată. Phew! Am găsit acel cod și am putut să verific locația în care se afla coletul. Am apreciat foarte mult că informațiile au fost actualizate în permanență, încă de la plecarea coletului din Ungaria. Plata a fost efectuată prin serviciul Paypal.
  Ziua de ieri nu a fost cu 3 ceasuri rele, ci una super. La ora prânzului, m-a sunat curierul. Toate ojuțele din poza de mai jos, se aflau ambalate cu grijă în cutia mult așteptată. Mi-am dorit foarte mult, oje holografice. ♥ Sunt în perioada în care prefer numai curcubeie strălucitoare pe unghiuțe (așa alint eu ojele holo). ☺ Profit să le port acum vara, pentru că le pot poza la lumină naturală. În anotimpul rece, mă chinui să prind o rază de soare. Fetele cu blog pentru unghiuțe, știu foarte bine la ce mă refer. 


  În concluzie, recomand acest magazin online, dacă aveți în gând să achiziționați oje de la firme precum: Dance Legend, ILNP, Picture Polish, F.U.N. Lacquer etc. O bilă albă și pentru firma de curierat GLS (General Logistics Systems).
  Pentru început, am testat oja Colour Alike #513. Face parte din colecția Pastel holo - un verde mint, cu efect holografic subtil. Gramajul sticluței este de 8 ml, cu pensulă normală. Opacă din 2 straturi, se usucă rapid și oferă un luciu frumos. Prețul ojei: 4, 10 euro. 


  Pe 2 unghii accent, am ștampilat cu mini oja Mundo de Unas (gramaj: 5 ml) #55 nuanța Orchid, modelul cu flori de pe plăcuța QA82.  


Ce spuneți de magazinul online? V-a trezit interesul? 
Pe cei de la NailLand Hungary îi găsiți și pe Facebook și Instagram.

Iar pe mine, ca de obicei pe:  

https://www.facebook.com/Miss-Happy-And-Her-Nails-135525646630927/https://plus.google.com/u/0/+MissHappyAndHerNails/postshttps://instagram.com/miss.happy.and.her.nails/https://www.youtube.com/channel/UCNP3tfVCRTqcEx0SWgZ1Kuw


 Pe curând!
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu