11 iulie 2015

Nail Art Marathon - Gradient

Bună dragilor, 

  Într-o zi așa senină, vin cu manichiura pregătită pentru cea de-a 8-a temă propusă tot de Mădălina. Tema, este de fapt o tehnică și se numește Gradient. Cine mă urmărește constant, știe că prefer să realizez gradient doar cu ajutorul vopselelor acrilice, deoarece este mai ușor de curățat surplusul, iar culorile se îmbină mai frumos.  
  Dar am făcut o excepție pentru temă, realizând un gradient vertical cu ojele Flormar: #420 (galben) și #423 (bleu). Blenduind cele 2 nuanțe cu ajutorul unui burețel pentru fond de ten, am obținut rezultatul din poze. O combinație fresh, de vară unde galbenul aprins se completează perfect cu albastrul deschis. 
  De data aceasta, am purtat modelul ca atare, fără desene, water decals, etc. Deasupra am aplicat în 2 straturi top coat-ul cu flakies de la Essence - Night in Vegas. Sper să-mi scuzați cuticulele "ciufulite", dar oricât m-am străduit să le curăț tot a rămas marginea pătată.




Pe curând! 
M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu