18 iulie 2015

Nail Art Marathon - Butterflies

Bună!

Este Sâmbătă și a venit rândul meu să propun temele pentru Colaborarea Maraton. Cine mă cunoaște, știe că ador fluturi, astfel că prima temă se intitulează simplu: Butterflies. Vin cu 2 propuneri de modele. Am să le public pe amândouă, urmând apoi să-mi spuneți preferata voastră. 
  Pentru cea dintâi, baza este realizată dintr-un mix de oje. Essence - Wild white ways este prima ojă folosită, apoi ici-colo am aplicat 2 oje din colecția Summer Light de la Flormar (LS04 și LS07). Sunt foarte translucide și nu le recomand folosite ca atare. Peste fundalul creat, am dat 2 straturi din lacul cu particule strălucitoare de la Moyra #84. Floricele colorate și 2 fluturași zburdalnici le-am pictat cu vopsele acrilice Lidan, la scară foarte mică.



   Manichiura din colajele de mai jos, am pregătit-o în urmă cu vreo 3 săptămâni. Nu am avut inspirația necesară, iar rezultatul nu a ieșit cum îmi doream. Pe 2 unghii, am ștampilat fluturași de pe plăcuța de la Born Pretty Store BP-74, iar pe restul am pictat 2 fluturi mai mari. Baza folosită este Oriflame The One - Tiramisu, primită cadou de la draga de Vany.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu