16 iunie 2015

Review Hehe 050 stamping plate

Bună,

  La început de săptămână, am primit în cutia poștală un colet cu produse pentru testare. Iar astăzi, a sosit timpul să public și primul review pentru unul din cele 2 produse.
 Acestea au fost trimise din partea celor de la Lady Queen, un site unde găsiți produse pentru unghii, make-up, accesorii, haine ș.a.m.d. Merită să aruncați o privire, dacă sunteți adeptele cumpărăturilor online. V-am mai spus că am început să dezvolt o slăbiciune pentru plăcuțele de unghii și pentru că mi s-a permis să aleg 2 produse, am optat pentru prima plăcuță Hehe din colecție. 
  Mai exact, matrița hehe 050, cu un design deosebit pe suprafața ei ce imită dantela. M-a cucerit din prima clipă în care am zărit-o! ♥ Aceasta a fost protejată de folia albastră, pe care am îndepărtat-o ulterior. 


  La această manichiură, am mers pe combinația violet-alb: Zoya Pixie Dust - Carter și oja specială Konad. După cum puteți observa, și cele mai mici detalii ale design-ului s-au transferat perfect pe unghiile mele și asta înseamnă că plăcuța s-a descurcat excelent. Sunt foarte mulțumită de calitatea ei și îmi doresc ca pe viitor, să mai adaug și alte matrițe marca Hehe în colecția mea. 



  Dacă vă hotărâți să plasați o comandă, trebuie să știți că puteți beneficia și de 15% reducere, utilizând codul DNLC15 care se introduce în căsuța specială înainte de a finaliza comanda.


Sper că v-a plăcut manichiura de azi. Aștept cu drag impresiile voastre.


Un comentariu:

  1. Arata minunat placuta! O alegere perfecta. In cat timp a ajuns coletul?

    RăspundețiȘtergere