01 iunie 2015

Laura Clauvi water marble tutorial

Bună!


  Continui seria review-urilor pentru ojele primite spre testare de la Laura Clauvi. De fiecare dată când intru în posesia unei noi mărci, o testez pentru tehnica water marble. Experimentând și ojele Laura Clauvi, am constatat că și acestea se descurcă binișor la tehnica manichiurii în apă. Au tendință de a se usca mai repede față de altele, dar chiar și așa am putut realiza modelul de mai jos fără probleme. 
  Astăzi vă prezint 2 oje Laura Clauvi și anume Soft Blue și Neon Green. Cea din urmă, este mai apoasă și am evitat să o aplic ca atare în 3-4 straturi. Folosită la water marble, a rezultat un verde neon, (exact ca denumirea) datorită consistenței subțiri. Albăstrica are o textură cremoasă și acoperă perfect unghia încă de la primul strat.


  Astăzi vă prezint și primul tutorial realizat. Sunt nouă în ceea ce privește editarea și sper să fiți îngăduitoare. Mare respect din partea mea, pentru bloggerițele care reușesc să picteze pe unghii și în același timp să filmeze tutoriale. Neavând foarte multe cunoștințe, am întâmpinat probleme în alegerea unui program, care să nu strice calitatea video-ului și să nu aplice watermark-ul programului respectiv. Acesta nu aduce nimic nou față de tutorialele deja existente pe internet, dar am zis să fac o încercare. Sper să nu râdeți prea mult. ☺Video-ul nu are sunet, deoarece este un alt aspect care mie nu îmi place. Poate fiecare ascultă o anumită piesă în momentul respectiv, așa că de ce să vă "sparg" eu timpanele? Nu am fost mulțumită nici de faptul că paharul ales a fost albastru și mi-am dat seama târziu că nu există contrast pentru o vizibilitate mai bună. Dar din greșeli, învățăm. Pe degete, am aplicat baza Peel Off de la Miss Sporty. Chiar dacă m-am mânjit până la coate, surplusul s-a curățat destul de repede.

  
  La final, vă invit să susțineți cu un Like pagina Laura Clauvi România, pentru a fi la curent cu noutățile apărute în domeniul beauty și să vizitați site-ul LauraClauvi.ro.


Pe curând! 

https://www.facebook.com/Miss-Happy-And-Her-Nails-135525646630927/https://plus.google.com/u/0/+MissHappyAndHerNails/postshttps://instagram.com/miss.happy.and.her.nails/https://www.youtube.com/channel/UCNP3tfVCRTqcEx0SWgZ1Kuw

Un comentariu:

  1. E superb tutorialul si de model nici nu mai zic! Te pricepi extraordinar de bine la watermarble. Multumim :) Poti sa-mi spui te rog, in ce program ai editat filmarea? :*

    RăspundețiȘtergere