11 mai 2015

Review & swatch Essence the gel nail polish - Prince Charming

Bună!

  Colecția The gel nail polish de la Essence, deja nu mai este o noutate pentru fetele the polish addicted. Recent, am adăugat colecției, 3 dintre cele 46 nuanțe disponibile. Din păcate, nu am găsit la standul Essence, baza și top coat-ul special, ce fac parte din aceiași gamă. Acestea promit obținerea unei manichiuri cu aspect de gel, fără a folosi lampa.  
  Mai jos vă prezint una din nuanțele care mi-au atras atenția: Essence the gel nail polish - Prince Charming #25. Oja este depozitată într-o sticluță identică cu cele din gama Colour & go. Aplicarea se realizează cu ușurință, datorită pensulei late și precise și a texturii cremoase, care oferă opacitate în 2 straturi.
  Prince Charming este un verde turcoaz, presărat cu micro-particule de sclipici în nuanțe de albastru-verde mentă. Mi-a fost dificil să surprind cu telefonul acele sclipiri din compoziție, dar vă spun că merită să o achiziționați. După uscare, oja are un luciu deosebit și este cu siguranță o culoare de primavară-vară. Datorită denumirii simpatice, mi-a venit idea de a desena unul din prinții Disney. Dacă vă mai amintiți, în trecut am pictat-o pe Cenușăreasa, iar astăzi l-am desenat pe prințul din basm.

  Gama este disponibilă la standurile Essence, dar și online la prețul de 8-9 lei/bucata. Mi-ar plăcea să știu dacă v-a trezit interesul această colecție și dacă aveți nuanțe preferate. 

Pupici, 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu