17 mai 2015

Review Laura Clauvi - Flashy Purple & Canary Islands Stamp

Bună! 

  Zilele trecute, am pregătit o nouă manichiură, cu 2 oje Laura Clauvi. Este vorba despre Flashy purple #31 și Canary islands #01. Oja folosită ca bază face parte din gama lacurilor lucioase și este un fuchsia aprins, cu textură cremoasă. De cum am încercat-o, am apreciat puterea mare de acoperire încă de la primul strat. Se usucă rapid și oferă o acoperire uniformă, fără dungi.
  Galbenul aprins (Canary islands) este o ojă destinată tehnicii stamping. Am testat-o și pe o bază albă, dar și pe negru. Rezultatul? Peste alb, este mult mai vizibilă culoarea. Peste o ojă închisă, galbenul este ușor translucid.


  Combinând cele 2 oje Laura Clauvi, am obținut o manichiură îndrăzneață și perfectă pentru zilele toride când vom merge la piscină sau la mare și vom avea pielea bronzată. Modelul tribal, a fost ștampilat cu ajutorul plăcuței dreptunghiulare BP-L004. După cum puteți observa din colaj, oja Stamp se descurcă de minune la capitolul imprimare. Modelul s-a tranferat perfect pe unghii și recomand ca oja să fie utilizată doar peste o bază deschisă pentru rezultate optime.
si oferta o acoperire uniformas
si oferta o acoperire uniforma


  Nu uitați să susțineți cu un Like pagina Laura Clauvi România, pentru a fi la curent cu noutățile apărute în domeniul beauty și să vizitați site-ul LauraClauvi.ro.

Weekend plăcut! Ce a mai rămas din el. ☺

Un comentariu:

  1. Foarte reusita combinatia de oje! Imi place indeosebi modelul stampilat pe inelar!

    RăspundețiȘtergere