13 mai 2015

Review Born Pretty Store stamping plate BP-50

Bună!

  În postarea de azi, vin cu ultimul review din seria celor 3 plăcuțe primite spre testare de la Born Pretty Store. Astăzi vă arăt o manichiură nouă realizată cu ajutorul plăcuței BP-50. Și aceasta are imprimate 4 modele întregi diversificate, cu ajutorul cărora putem oferi unghiilor un aspect deosebit, într-un timp foarte scurt. Plăcuțele BPS sunt lucrate cu atenție și sunt disponibile într-o gamă variată pe site. Pentru a vă demonstra calitatea superioară a acestora, mai jos aveți o poză în care am testat restul modelelor de pe plăcuță. Cele 3 modele (trifoi, inimioare și unul random) au fost imprimate cu oje obișnuite: Golden Rose Rich Color #18 (verde), #17 (roșu) și respectiv #41 (violet). 


  Pe unghiile mele, am folosit ca bază Golden Rose Color expert #02 și oja neagră Konad. La final, am obținut o manichiură de efect, datorită imprimeului în combinația alb-negru. Un astfel de model, merge purtat la orice ocazie, reușind să atragă priviri.  Voi dețineți această plăcuță? 


 Nu uitați de codul BAX31 care vă poate aduce o reducere de 10%, în cazul în care vă hotărâți să dați o comandă pe site-ul lor. În perioada aceasta, au reduceri la ojele holografice (pe care eu personal, le vânam de ceva vreme). Ieri am plasat o nouă comandă și abia aștept să intru în posesia ei. 


Pe curând! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu