30 mai 2015

Nail Art Marathon - Galaxy nails

Salut!

  Este weekend și asta înseamnă că este timpul pentru colaborarea Nail Art Marathon. Andra Kat a avut misiunea de a propune o tehnică, ea optând pentru Galaxy nails. Veți admira unghiuțe și modele "cosmice", din galaxii îndepărtate. ♥

   O singură dată am pregătit un astfel de model, în urmă cu vreo 2 ani. Purtam unghiuțe mici și ciudățele, dar recunosc că mi-a plăcut interpretarea. Dacă vreți să aruncați o privire la modelul de atunci, îl găsiți aici. De data aceasta, am fost un pic mai leneșă și am recreat manichiura unei bloggerițe din afară. Este vorba despre More Nail Polish și modelul ei "My window to the Universe". Consider că ideea ei de Galaxy nails, este de departe cea mai reușită. Chiar dacă nu am obținut un rezultat așa de frumos ca al ei, vă invit să "aruncați" o privire și către cerul înstelat de pe unghiile mele. 

Bază: Moyra #35, Rapsodi #346 și Golden Rose 3D Glaze #09 + culori acrilice.

Bye!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu