20 mai 2015

Carousel nail art

Bună!


  Fiți sincere și spuneți-mi când v-ați dat ultima oară într-un carusel? La mine a trecut multă vreme de la ultima plimbare într-o astfel de jucărie, dar nu am uitat cât de amuzante și colorate sunt. Așa că acest obiect de divertisment pe care copiii îl adoră, a devenit sursă de inspirație pentru manichiura prezentată astăzi.
  Întregul model, a fost realizat doar cu ajutorul vopselelor acrilice și a top coat-ului matifiant de la Flormar. Gradient-ul bleu-roz a fost obținut cu burețelul pentru fond de ten, apoi am aplicat lac mat și peste acesta am desenat caruselul, caii albi și panglicile colorate. Steluțele le-am aplicat cu ajutorul unui program de editare a pozelor, deoarece mi s-a părut că arată mai frumos. Păcat că nu mi-a venit ideea să le desenez de la bun început.


Deja suntem la jumătatea săptămânii, așa că vă urez să aveți spor în toate!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu