28 aprilie 2015

Review Laura Clauvi stamp polish - Sweetness

Bună dragile mele!

  De curând, am avut plăcerea de a adăuga oje noi  în colecția mea. Toate frumusețile din poze sunt marca Laura Clauvi Cosmetics, un brand franțuzesc ce oferă o gamă largă de produse cosmetice pentru o îngrijire completă, la prețuri avantajoase. 


  Produsele sunt disponibile pe site-ul Laura Clauvi, fiind unicul distribuitor în România, Bulgaria și Moldova. 
  Mi-am propus să vi le prezint pe larg pe fiecare în parte, deoarece ojele aparțin mai multor game. La secțiunea Unghii de pe site, veți descoperi oje cu texturi și proprietăți diferite: de la cele cu aspect lucios, mat, sidefat, până la ojele magnetice, care se crapă sau cele special concepute pentru ștampilat. Un atuu în plus, față de alte brand-uri disponibile pe piața din România, deoarece la o singură marcă găsim o gamă atât de diversificată.
  În postarea aceasta vă prezint prima ojă pentru ștampilat Laura Clauvi Stamp - Sweetness. Un roz delicat, cu o textură cremoasă care se transferă foarte bine pe unghii. Datorită finish-ului deosebit, oja poate fi folosită și la o manichiură clasică. Eu am testat-o la tehnica stamping și după cum puteți observa din pozele de mai jos, puterea de acoperire este foarte bună, fiind suficient de pigmentată. Modelul imprimat, a fost ales de pe plăcuța dreptunghiulară BP-L004. Oja are un gramaj de 10 ml, iar pensula este ușor lată. Colecția Stamp, se găsește într-o varietate de nuanțe și poate fi comandată din magazinul online, la prețul de 19 lei/buc.
  Voi dețineți vreo ojă Laura Clauvi? Cum vi se pare această nuanță? 


  Vă invit să dați un Like paginii Laura Clauvi România, pentru a fi la curent cu noutățile apărute în domeniul beauty și să vizitați site-ul LauraClauvi.ro.

  De asemenea, înainte de a încheia această postare, vreau să vă rog să mă susțineți cu un vot la concursul de aici. M-am înscris cu 2 manichiuri, iar câștigătoarele sunt alese pe bază de voturi. Tot ce trebuie să faceți este să lăsați un comentariu cu "no. 3". Nu sunt acceptate comentariile de la anonimi. Tocmai de aceea este foarte important să fiți logate. Trebuie să votați doar o singură dată.

 Mulțumesc de vizită! 

Datorita texturii, se usuca rapid si oferta o acoperire uniforma. - See more at: http://lauraclauvi.ro/unghii/lac-de-unghii-stamp/lac-de-unghii-stamp-n06-sweetness#sthash.AoSL0hWZ.dpufDA
Datorita texturii, se usuca rapid si oferta o acoperire uniforma. - See more at: http://lauraclauvi.ro/unghii/lac-de-unghii-stamp/lac-de-unghii-stamp-n06-sweetness#sthash.AoSL0hWZ.dpuf
Datorita texturii, se usuca rapid si oferta o acoperire uniforma. - See more at: http://lauraclauvi.ro/unghii/lac-de-unghii-stamp/lac-de-unghii-stamp-n06-sweetness#sthash.AoSL0hWZ.dpuf
Datorita texturii, se usuca rapid si oferta o acoperire uniforma. - See more at: http://lauraclauvi.ro/unghii/lac-de-unghii-stamp/lac-de-unghii-stamp-n06-sweetness#sthash.AoSL0hWZ.dpuf

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu