15 aprilie 2015

Review Jessica Recovery base coat

Bună!

  Astăzi vorbim despre un produs de îngrijire a unghilor casante, fragile și care se exfoliază. De ceva timp, am început să testez base coat-ul Jessica Recovery, un tratament de bază pentru unghii casante, care se rup foarte ușor la vârfuri. Produsul este disponibil pe site-ul Exclusiv cosmetics, alături de alte tratamente Jessica, prezentate în secțiunea Îngrijirea mâinilor și a unghiilor. Multe doamne/domnișoare se confruntă cu unghii care se exfoliază, aceasta fiind și principala cauză pentru care nu le pot avea lungi. Unghiile casante sunt cauzate de expunerile repetate la detergenţi şi apă, de problemele de sănătate sau de folosirea în exces a ojelor și a acetonei. 
  Tratamentul Jessica Recovery este disponibil într-o cantitate generoasă de 14,8 ml la prețul de 49 lei, fiind suficient pentru o perioadă lungă de timp. Eu am varianta mini de 7,4 ml, care nu este disponibilă în magazin. 



  În compoziția lui se găsesc ingrediente benefice precum: keratină, soia, proteine din grâu și calciu. Nu conține toluen și formaldehidă. Produsul este valabil 36 de luni de la deschidere.


  Base coat-ul are ca efect hidratarea unghiei, redându-i flexibilitatea. Pentru efecte garantate, acest tratament poate fi folosit ca atare: aplicat în 2 straturi pe unghia curată și uscată sau ca bază pentru viitoarea manichiură. Tratamentul trebuie repetat la fiecare 2-3 zile pentru a obține rezultatele dorite. Îi ofer un mare plus pentru lista de ingrediente și pentru faptul că nu are un miros înțepător și deranjant, ca alt base coat încercat.
  În ultima perioadă, am purtat ojă în permanență și am observat că unghiile au început să mi se exfolieze ușor, să le simt mai fragile la treburile casnice. 
  De la începutul lunii Aprilie, am început să testez acest produs și după 5 zile de utilizare, au fost vizibile câteva îmbunătățiri. Chiar dacă nu m-am confruntat niciodată cu probleme mari de exfoliere, am putut observa că datorită tratamentului, unghiile mele nu mai sunt la fel de îngălbenite și au o suprafață mai netedă. 

  Nu sunt genul care să publice 100 de poze la unghii. Nu mă mândresc cu ele și nu sunt deloc obișnuită să vi le arăt fără ojă. ☺

  În concluzie, mă declar foarte mulțumită de acest base coat și mi-am propus să-l folosesc de fiecare dată înainte de a pregăti o nouă manichiură. Recunosc, că uneori săream peste acest pas important.


Mulțumesc de vizită!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu