09 aprilie 2015

Review Born Pretty Store stamping plate BP-43

Bună fetelor!

  Continui seria review-urilor la una din plăcuțele primite cu puțin timp în urmă. Astăzi vă prezint plăcuța BP-43. Ca și data trecută, am pregătit 2 manichiuri pentru a testa modelele diversificate imprimate pe aceasta.
  Față de cea prezentată la sfârșitul lunii Martie, matrița de azi este împărțită în mod egal în patru sferturi, fiecare având disponibil un model diferit.

sursă
  Print-urile au dimensiuni mari, fiind potrivite și pentru fetele cu unghii spațioase și lungi. Eu nu întâmpin problema aceasta și într-un fel mă bucur că pot ștampila pe unghii, exact partea care îmi place cel mai mult dintr-un model. Pentru cele 2 manichiuri, am selectat modele aflate în partea de jos: cel care seamănă cu niște steluțe/flori și cel filigranat. 
  La prima manichiură, am folosit ca bază oja neagră Moyra #35 și pentru imprimarea modelului, oja specială Konad.

  La cea de-a 2 manichiură, am aplicat Sally Hansen Gem Crush #04 Bling-tastic și am imprimat modelul cu oja specială neagră de la Konad. 


  Datorită calității superioare a matrițelor de la Born Pretty Store, ștampilatul pe unghii a devenit mult mai ușor chiar și pentru mine, care întâmpinam probleme în trecut.
  Ofertele disponibile pe site-ul lor sunt variate la o gamă largă de produse. Codul BAX31 vă oferă și el o reducere de 10% din valoarea totală a comenzii, iar transportul este internațional și gratuit.



Sunt tare curioasă să aflu modelul vostru preferat dintre cele 2, așa că vă aștept impresiile în comentarii. 

Pe curând! 

Un comentariu:

  1. Beautiful. Be my fan too www.loucasporplacas.blogspot.com (crazy for nail plates)

    RăspundețiȘtergere