25 aprilie 2015

Nail Team Challenge - Inspired by a pattern/outfit

Bună frumoaselor,


  Cea de-a 15 temă este propusă de Andrea și se intitulează "Inspired by a pattern or outfit". Am mai pregătit astfel de modele în trecut, așa că nu este chiar o noutate pentru mine. Dar particip cu entuziasm la fiecare temă din această colaborare și la fel am făcut și astăzi. 

  Ca inspirație, am ales imaginea de fundal de pe telefonul/laptop-ul meu pe care o ador! Mi-am dorit tare mult să o transpun pe unghii, așa că am ocazia să vă arăt  recreația mea. Imaginea în culori superbe, cu multe sticluțe de oje este poza perfectă pentru o npa = nail polish addict ca și mine. ♥ 
  Plăcuța BP-29 de la Born Pretty Store, mi-a fost de mare ajutor la realizarea modelului. Primul pas, a fost să aplic baza roz și bulinuțele albe, ordonate cu ajutorul unui punctator mic. Când s-a uscat complet, am realizat decals, pe care le-am colorat cu vopsele acrilice și am poziționat sticluțele de ojă în așa fel încât să semene cu imaginea de pe telefon. Pentru o rezistență îndelungată și luciu, am aplicat top coat-ul Jessica Brilliance.


  Am purtat manichiura cu drag, cu o lună în urmă (când am realizat-o) și mi-a plăcut tare mult rezultatul final. 

Fetele participante la tema de azi:
Un weekend frumos să aveți dragilor! 

4 comentarii:

  1. Imi place enorm imaginea de inspiratie iar modelul pictat de tine pe unghii a iesit exact la fel. O mani perfecta pentru un polish addict, asa cum ai mentionat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, I love your nails! I saw few of your works and I'm impressed! *.* good luck at BPS competition, you should win - fingers crossed ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Trii for your kind words and support. ❤

      Ștergere