01 aprilie 2015

Jessica Blazing Swatch & Review

Bună dragilor,

  În această seară vreau să vă vorbesc despre o nouă ojă și un nou magazin online descoperit recent: exclusivcosmetics.ro (un site destinat înfrumusețării și îngrijirii personale).
  Eu am să mă axez pe partea de îngrijirea a mâinilor și a unghiilor, prezentându-vă o nouă ojă marca Jessica disponibilă în magazinul online. Acest brand este foarte popular în străinătate, iar în România este reprezentat de manichiurista starurilor de la Hollywood, Jessica Vartoughian. Ea aduce în atenția noastră un sistem inovator de îngrijire și înfrumusețare a unghiilor, cu ajutorul tratamentelor și a ojelor Eco-friendly, care nu conțin toluen, formaldehidă și dibutilftalat (DBP). Și pentru că am intrat în posesia unei astfel de oje, m-am gândit să o prezint mai în detaliu și totodată să vă aduc la cunoștință informații suplimentare despre acest brand.
  Fiind prima ojă Jessica din colecție, am fost nerăbdătoare să o testez și de îndată ce am intrat în posesia ei, mi-am făcut manichiura cu ea. Oja face parte din colecția In Bloom, lansată în 2014 și poartă numele Blazing: un roșu clasic, cald. 


 Sticluța are un gramaj de 14,8 ml, iar oja este îmbogățită cu ulei de porumb, vitaminele A și D3 pentru a menține sănătatea unghiei, oferă protecție UVA/UVB împotriva efectelor dăunatoare ale razelor solare și nu conține toluen. Un mare plus din partea mea pentru toate aceste proprietăți benefice, pe care uneori le ignorăm. Textura ojei este una obișnuită, oferă opacitate în 2 straturi subțiri, iar timpul de uscare este scurt. Manichiura am protejat-o cu top coat-ul Jessica Brilliance (Plus de strălucire)


  A devenit preferatul meu și presimt că-l voi folosi în mod regulat. Am încercat multe top coat-uri înainte și deși eram mulțumită de ele la început, după mai multe utilizări se îngroșau, formau bule inestetice pe suprafața unghiilor sau schimbau culoarea ojei. Recomand top coat-ul Jessica Brilliance, pentru că:
  • se usucă imediat;
  • oferă o strălucire frumoasă unghiilor;
  • nu modifică culoarea reală a ojei;
  • nu crapă și nu face bule;
  • nu permite ciobirea manichiurii;
  • este ideal pentru a reîmprospăta o manichiură veche, intensificând nuanța ojei. 
Ca aspecte negative:
  •  produsul este disponibil doar online și în saloane;
  • costă mai mult decât oricare alt top coat pe care l-am folosit vreodată (pe site este disponibilă varianta de 14,8 ml la prețul de 52 lei).
  La capitolul rezistență, ambele produse s-au descurcat excelent! În colajele de mai jos, am pozat manichiura în prima zi și după 5 zile și am rămas plăcut surprinsă. Dacă măriți al 2-lea colaj, se vede spațiul între cuticulă și ojă, iar la vârfuri se poate obseva că s-a tocit foarte puțin. A fost un record pentru mine să port aceiași manichiură timp de 5 zile, deoarece de obicei mi-o schimb la 2-3 zile. 


             
Manichiura după 5 zile:




  În concluzie, sunt foarte mulțumită de cele 2 produse și consider că merită să încercați ojele Jessica și top coat-ul Brilliance.

Pentru a fi la curent cu noutățile, vă invit să dați un like paginii de Facebook Exclusiv Cosmetics și să vizitați magazinul online, exclusivcosmetics.ro, distribuitorul produselor pentru unghii Jessica.



Seară frumoasă! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu