12 aprilie 2015

Easter Nail Art Challenge

Salutare!

  Întâi de toate vreau să vă urez tradiționalul Paște Fericit! Fie ca această mare sărbătoare să vă găsească în preajma celor dragi, la masa îmbelșugată. Noi, fetele pasionate de unghiuțe nu ne luăm pauză nici astăzi. Ca de fiecare dată, am pus la cale o nouă colaborare: Easter Nail Art Challenge.



  Am așa mare noroc, că am pregătit mai multe modele din timp și acum nu-mi rămâne decât să le scot de la "naftalină" pentru a vi le prezenta. De această dată am folosit minunata plăcuță dreptunghiulară BP-L006 de la Born Pretty Store. Unul din modelele disponibile pe ea, m-au ajutat să redau aspectul de față de masă pe majoritatea unghiilor. 
  M-am gândit că un astfel de imprimeu s-ar potrivi având în vedere că este o sărbătoare în care îi avem alături pe cei dragi la masa plină cu bunătăți. Baza albă este Golden Rose Color Expert #02, iar cea verde muștar este Golden Rose Rich Color #36. Un iepuraș și un coșuleț cu ouă, au fost pictate pe unghiile mai spațioase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu