23 martie 2015

Spring in Japan nail art

Bună fete dragi,

  Primăvara și-a intrat oarecum în drepturi și știu că toți am așteptat-o cu mare drag. Eu cel puțin, sunt cea mai nerăbdătoare să avem parte numai de zile senine. Am profitat de weekend-ul ce tocmai a trecut, pentru a prezenta la început de săptămână ceva nou pe blog. Japonia, denumită și Țara Soarelui Răsare, a fost inspirația mea. Am tot admirat diferite fotografii cu locuri frumoase și fauna încântătoare a acestei țări îndepărtate.
  În fiecare primăvară, în Ţara Soarelui Răsare este motiv de sărbătoare, natura revine la viaţă, oamenii devin mai fericiţi şi totul se încarcă de energie. Aici are loc un spectacol în adevăratul sens al cuvântului. „Hanami” reprezintă în limba japoneză, plăcerea de a admira florile, lăsând sufletul să se încarce de energie binefăcătoare. Cuvântul este folosit în mod special pentru a desemna „privitul florilor de cireş”, denumite "sakura". 
  Pentru astăzi, am pregătit un model în care am încercat să imortalizez o parte din frumusețea acelor locuri, desenând un foișor japonez și crenguțe cu flori de cireș. Întreaga manichiură a fost realizată doar cu ajutorul vopselelor acrilice, Lidan. Excepție face pasărea colibri, pe care am ștampilat-o de pe plăcuța Qgirl-004.





Vă doresc o săptămână cât mai bună!

3 comentarii: