30 martie 2015

Review Born Pretty Store stamping plate Qgirl-033

Bună!


  Zilele trecute vă arătam pe pagina de Facebook, 3 matrițe primite de la Born Pretty Store. Alice, a fost foarte drăguță când m-a anunțat că îmi va trimite câteva produse pentru a le testa. În colet, se aflau 3 plăcuțe din colecțiile mai noi: Qgirl-033, BP43 și BP50Astăzi vă arăt doar una din ele, urmând ca în perioada următoare să le testez și pe celelalte. 

  
  Plăcuța Qgirl-033 este imprimată cu modele arăbești și azteci. Produsul vine ambalat într-un pliculeț alb și este protejat cu folie albastră, care trebuie înlăturată înainte de folosire. Față de alte matrițe, modele de pe aceasta sunt lungi și înguste și pot fi ștampilate pe unghii atât pe verticală, cât și pe orizontală.

  
  M-am gândit să vă prezint 2 manichiuri, total diferite, realizate cu ajutorul plăcuței. Pentru prima, am ales imprimeul arăbesc cu flori și am creat o manichiură mai elegantă, de primăvară. Baza roz este Hang-Ten Toes de la China Glaze, iar pentru ștampilat am folosit oja specială albă de la Konad. Având unghiile înguste, am imprimat modelul pe verticală. Florile s-au transferat perfect, fără să întâmpin probleme.


  La cea de-a 2-a manichiură, am optat pentru print-ul aztec cu pătrățele șerpuite și cercuri. Baza verde muștar este Essence colour & go - L.O.L, iar modelul l-am imprimat cu ajutorul ojei speciale Konad.

  
  În concluzie, sunt foarte mulțumită de calitatea superioară a acesteia, dar deja nu mai este o noutate. Cei de la Born Pretty Store au evoluat foarte mult în ceea ce privește arta stamping-ului și vin întotdeauna cu noutăți pe site. În secțiunea specială stamping nail, găsiți o gamă variată de plăcuțe cu modele unice.

  Dacă v-ați decis să faceți cumpărături în magazinul lor, nu uitați să scrieți codul BAX31, în căsuța specială înainte de a finaliza comanda. Acest cod vă aduce o reducere de 10% din valoarea comenzii. 



O săptămână bună să aveți! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu