02 martie 2015

Review Born Pretty Store Color Changing Nail Polish

Bună fetelor,


Astăzi vin cu noutăți de la Born Pretty Store. Am primit coletul cu produsele câștigate la un concurs organizat pe canalul lor de YouTube. Cu voucher-ul de 20$ mi-am achiziționat câteva din noutățile disponibile la secțiunea de nail art de pe site-ul lor. 



  Cel mai dorit produs din colet a fost oja termică. În trecut, am avut o experiență neplăcută cu astfel de oje și m-am gândit că este cazul să le testez și pe cele de la BPS. Sunt disponibile 5 nuanțe diferițe și pot fi admirate aici. Mi-am comandat doar una singură și anume nuanța #103. Eram puțin sceptică la început cu privire la calitatea ei, dar odată ce am încercat-o a fost dragoste la prima testare. :)) Este o ojă perfectă din toate punctele de vedere. O ador! ♥ 
  Sticluța este disponibilă în varianta mini de 6 ml, are pensulă lată, iar oja devine perfect opacă în 2 straturi. Se usucă rapid și capată un aspect ușor mat pe unghii. În poze o puteți vedea în "acțiune" în ambele stări. La căldură devine bleu ciel, iar în mediu rece aceasta capătă nuanța lila închis. Sunt convinsă că nici la capitolul rezistență nu dezamăgește. Am să revin zilele următoare cu mai multe informații legat de câte zile mi-a rezistat pe unghii, fără să se tocească. 

Later edit: În a 4-a zi a început să se tocească, dar țin să precizez că nu am aplicat top coat. Așa că merită să o cumpărați. 


  Ei, cum vi se pare? Vă atrag astfel de oje? Vreau să vă spun, că după ce s-a uscat complet, m-am jucat minute bune cu mâinile în apă rece/caldă. :D Oja este disponibilă la reducere în această perioadă de la 5$ la 4$. Dacă folosiți codul BAX31 puteți beneficia și de reducerea de 10% din totalul comenzii. Transportul este ca întotdeauna gratuit, iar pe site găsiți o gamă variată de produse.


xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu