21 martie 2015

Nail Team Challenge - Water decals

Salutare, salutare!

Am cam absentat în ultima perioadă, dar astăzi este Sâmbătă și cum deja v-am obișnuit de ceva timp, revin cu postarea pentru Nail Team Challenge. De data aceasta, Andreia a propus tema: Water decals. Mult mai ușoară față de temele anterioare și foarte simpatică.



  Când m-am apucat de acest blog, nu știam de existența water decal-urilor și după ce am aflat despre ele, nu mi s-au părut așa interesante. Noroc cu cei de la Born Pretty Store, care de-a lungul timpului mi-au trimit diferite modele pentru review și mi-am schimbat părerea odată ce le-am testat. Sunt utile pentru persoanele care nu au timp de desene elaborate pe unghii și perfecte pentru cele care au mai puțină îndemânare. 
  Din gama variată disponibilă pe site-ul lor, mi-am comandat un set cu diferite modele de fundițe și borduri. Dacă vă plac, le găsiți aici.


  Am început să am o pasiune și pentru matrițele de unghii, în special pentru colecțiile lansate de ei. Pentru manichiura de astăzi, am testat plăcuța dreptunghiulară BP-L006, fiind cea mai recentă achiziție din magazinul lor.


  Am tot încercat să pictez modele chevron, houndstooth, dar cu mâna liberă nu ies la fel de precise oricât m-aș strădui. Și tocmai de aceea, nu am prezentat mai deloc astfel de manichiuri pe blog. Iar pe Instagram, am văzut "n" interpretări ale acestor print-uri, fiind foarte apreciate. 
  Pentru tema zilei, vă propun un model simpatic la care am combinat tehnica stamping și water decals. De asemenea, am folosit și diferite oje: rozul este Riotously Pink, din mini setul OPI Outrageous neons, achiziționat din magazinul TopLine. Oja mint este Golden Rose Rich Color #44, Color Expert #02 și Flormar #392.


Fetele care s-au înscris la temă, vă așteaptă în vizită:
  Nu uitați că cei de la Born Pretty Store au întotdeauna discount-uri la produse. Site-ul asigură și transport gratuit internațional, indiferent de valoarea cumpărăturilor. Și puteți beneficia și de 10% reducere la o comandă, folosind codul BAX31
 



Un comentariu: