14 martie 2015

Nail Team Challenge - Retro manicure

Bună!

În ultimul timp m-a cam părăsit inspirația, noroc cu colaborarea Nail Team Challenge, care îmi mai stimulează imaginația și așa reușesc să vin cu noutăți. Iulia a propus pentru cea de-a 10-a săptămână, tema Retro manicure



  Modelul îl aveam în minte de ceva vreme și iată că a sosit timpul să vi-l prezint. Baza aplicată pe unghii este Natty #412 și pentru ștampilat am folosit Golden Rose Rich Color #108. Iubesc textura ojelor Golden Rose Rich Color! Sunt perfecte pentru diferite tehnici, cum ar fi: stamping și water marble. 
  Anumite imprimeuri nu reușesc să le pictez cu precizie, plăcuțele fiind cea mai bună alternativă. Așa că pentru modelele viitoare, mi-am propus să combin tehnica stamping + nail art. La manichiura aceasta, mi-am dorit să redau efectul de tapet cu imprimeu floral, iar plăcuța Konad m83 mi-a fost de mare ajutor.
  Pentru a interpreta tema, am desenat o doamnă în stilul retro-flapper și un gramofon vechi, la care se ascultau melodiile acelor vremuri. Coafura ei am accesorizat-o cu o perluță caviar și o pană de porumbel. ☺

  În speranța că v-a plăcut interpretarea mea, vă mulțumesc în avans și totodată vă invit și pe la colegele din blogosferă:


4. Teo - www.taitzel.com
15. Andreea M - www.dittanail.blogspot.ro 


Un weekend plin de soare și voie bună să aveți! 

Un comentariu: