01 martie 2015

First day of Spring!

Bună frumoaselor,

  Oficial a sosit prima zi de primăvară și sper ca asta să nu se întâmple doar în calendar. Mi-e dor de soare, de cer senin, de haine lejere și neapărat de buna dispoziție pe care mi-o oferă noua zi. Cum vă spuneam și ieri, vremea reprezintă un factor important când vine vorba de starea mea de spirit. Pur și simplu în zilele mohorâte, nu funcționez și nu am chef de nimic. Cam asta am pățit și zilele trecute, plus că am întâmpinat și probleme cu contul de Facebook. Se pare că sunt suspectată că nu aș fi o persoană reală. Mi-a făcut multe surprize... De la anumite restricționări, de genul să nu pot da share la ceva, până la teste de securitate... Am fost nevoită să identific anumite persoane din poze (și pe prietenii prietenilor mei din listă)...Wtf?! Facebook s#cks sometimes, but still I need it. ☺
  În fine, revenind la postarea de azi, Iulia a venit cu super ideea de a organiza o nouă colaborare, prin care să celebrăm sosirea primăverii și implicit pe noi: doamnele/domnișoarele și bineînțeles mamele. Așa că am lăsat supărarea de o parte și am desenat un model special pentru colaborarea First day of Spring


  Peste baza albă și anume Golden Rose Color Expert #02 + Bershka Glitter Fantasia, am desenat zambile. Cele mai parfumate și colorate flori din această perioadă.


  Pe unghia mijlocie, am pictat cu vopsele acrilice un buchet de flori așezate într-un borcan, iar pe unghia de la degetul mare 2 fire mov. Mi s-a părut că seamănă și cu florile de liliac. Indiferent care ar fi impresia voastră, sper să vă placă propunerea mea. ☺


De data aceasta sunt mai puține participante la colaborare, dar chiar și așa vă invit să le faceți o vizită. 


Vă doresc ca primăvara aceasta să vă înmiresmeze inima și sufletul
cu parfumul florilor ei!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu