03 februarie 2015

Valentine roses nail art

Bună fetelor,


  Am revenit pentru o perioadă la unghii mai scurte și rotunjite. Încă mă țin de promisiunea de a folosi ojele neîncercate sau ignorate din colecția mea și tocmai de aceea, astăzi sunt în prim plan: Moyra Sea Salt  #882 (Octopus) și o nuanță de piersică, din setul Urban girl de la Beauty UK. Am intrat deja în luna iubirii și peste câteva zile vom "sărbători" Valentine's day sau Dragobetele.

  Și cum trandafirii sunt florile reprezentative pentru aceste ocazii, m-am gândit să realizez un model floral. Cu ajutorul vopselelor acrilice Lidan și Daco, am pictat aceste flori cu parfum îmbietor. A trecut ceva timp, de la ultimii trandafiri desenați pe unghii și consider că era loc și de mai bine. Dar de la distanță arată mai ok. :D


Voi ce oje sau modele purtați pe unghii în acest moment?

2 comentarii: