17 februarie 2015

Review BPS Plate Holder & Image Plate BP-55

Bună seara dragilor!


  Luna Ianuarie, a fost una darnică cu mine. De ce spun asta? Pentru că cei de la Born Pretty Store au organizat mici concursuri la început de an. M-am înscris la ele și am avut noroc să fiu selectată câștigătoare de câteva ori. Le mulțumesc enorm pentru asta. Și pentru că am primit din produsele noi adăugate pe site, m-am decis să fac și o mică prezentare a lor. Unul din premii a constat într-un suport pentru matrițe și un nou model de plăcuță, BP-55.



  În suport, am aranjat modesta colecție de matrițe. Acesta este alcătuit din 12 file plastifiate, în care pot fi depozitate 24 de plăcuțe, pe ambele părți. Este un produs ingenios, lucrat cu atenție și mă bucur că am intrat în posesia lui fără să mă coste nimic. ☺


  Plăcuța BP-55, face parte din seria nouă disponibilă pe site. Mi s-a oferit posibilitatea să-mi aleg una, așa că am optat pentru aceasta datorită modelelor întregi și diversificate pe care le are. Manichiura am realizat-o cu ajutorul modelului geometric. Am folosit 2 oje în nuanțe diferite de turcoaz închis și deschis. Oja texturată este de la Pierre Rene Top Flex Sand Effect #09, iar cea simplă este Flormar #424.



  Pentru ștampilat, am folosit una din ojele lor speciale. O ojă micuță (3 ml) albastră, cumpărată la prețul de 0,99$. Are o consistență cam subțire după părerea mea, dar am reușit să transfer modelul pe unghii fără probleme. 


  Pe site-ul lor, găsiți o gamă variată de produse la prețuri avantajoase. Codul BAX31 vă oferă o reducere de 10% din valoarea comenzii. Și indiferent de suma totală a cumpărăturilor, site-ul oferă transport gratuit internațional. Timpul de livrare este de maxim o lună. Dacă aveți noroc, produsele pot ajunge și în 2-3 săptămâni. În București, coletele de dimensiuni mici sunt livrate în cutia poștală. 




O săptămână minunată vă doresc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu