20 ianuarie 2015

Pastel Valentine's nails

Bună fetelor,

  Nu știu dacă vi s-a întâmplat să cumpărați anumite produse de beauty, să le folosiți o singură dată și apoi să le neglijați complet. Cred totuși că orice bloggeriță de beauty se confruntă cu această mică problemă. Eu fac greșeala aceasta de multe ori. Mi-am propus ca în perioada următoare, să folosesc toate ojele uitate și să nu mai cumpăr altele noi. Inițiativa am preluat-o de la Ella și îmi doresc să nu mă abat de la ea. 
  Săptămâna trecută, am "inspectat" ojele care expiră până la finele anului și le-am aranjat frumos într-un sertar. Acum sper să le pot integra cu succes în viitoarele manichiuri. Protagonistele din această seară sunt doar 2 dintre cele 10 oje uitate. Este vorba despre Essence Color & go #149 - Hello marshmallow! și Essence Nude glam #08 - Peach & cream. Ambele sunt pe placul meu, în nuanțe pudrate și cu denumiri "delicioase". ☺ 
  Și pentru că Valentinul ne bate la ușă și poate nu toate fetele preferă inimioare pe unghii, am realizat un model combinând cele 2 oje + 2 floricele pictate și câteva paiete rotunde. Ce a ieșit, vedeți mai jos.


Aștept cu interes să îmi spuneți dacă v-ați confruntat cu problema abordată de mine la începutul postării.

O săptămână bună să aveți!

 

Un comentariu:

  1. E deja a doua oara (de cand ai postat), ca intru sa ma uit la manichiura asta :) Atat mi se pare de dragalasa. Si culorile folosite sunt perfecte pt Valentines Day. Si eu mi-am propus treaba asta cu ojele. Tare mi-ar placea sa reusim cu toate :)

    RăspundețiȘtergere