22 decembrie 2014

Winter landscape nail art

Bună dragilor,

  Pentru că am fost cuminte, moșul a venit mai repede, cu o nouă comandă de la Born Pretty Store. Reducerile mari de pe site-ul lor, m-au făcut să plasez o comandă la începutul lunii Decembrie. De data aceasta, am optat pentru 3 plăcuțe achiziționate la prețul de 0,99$/bucata. Coletul l-am primit în 2 săptămâni și m-am bucurat că a ajuns chiar înainte de Crăciun.


  La secțiunea Stamping nail de pe site, găsiți o gamă variată de matrițe cu modele foarte frumoase. Astăzi am să vă prezint plăcuța BP-01 pe care sunt gravate modele variate și încântătoare. A fost unul dintre cele mai bine vândute produse de nail art din magazinul online. 
  Modelul purtat în acest moment, îl aveam în minte de când am zărit plăcuța prima oară. Un peisaj iernatic, cu brazi și reni. Baza argintie este Golden Rose Rich Color #20, iar brăduții i-am ștampilat cu ajutorul ojei Golden Rose Rich Color #18. Pentru a reda mai bine efectul de omăt, peste modelul imprimat am aplicat un strat de ojă texturată Golden Rose Holiday #70. Pentru fulgii de zăpadă și reni am folosit ojele speciale de la Konad. 


Sper că v-a plăcut peisajul iernatic de pe unghiuțele mele. Dacă tot avem parte de un Crăciun fără zăpadă, cel puțin pe unghii să redau din farmecul acestui anotimp. 



  În magazinul online sunt disponibile multe reduceri în aceasta perioadă. Codul BAX31 vă oferă și el o reducere de 10% din valoarea comenzii. Și indiferent de suma totală a cumpărăturilor, site-ul oferă transport gratuit internațional. Timpul de livrare este de maxim o lună. Dacă aveți noroc, produsele pot ajunge și în 2 săptămâni cum mi s-a întâmplat mie. În București, coletele de dimensiuni mici sunt livrate în cutia poștală. În provincie, am înțeles că ajung la poșta vamală. Sper să nu mă înșel cu această afirmație.

                                      Să aveți spor la ultimele pregătiri pentru Crăciun!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu