30 decembrie 2014

Tick Tock, Tick Tock: Happy New Year

Bună fetelor!

  Iată că am ajuns și la ultima postare pe 2014. Nu puteam să închei anul, fără o manichiură special concepută pentru această ocazie și fără să aștern și 2-3 gânduri la final. Nu am vrut să fac o retrospectivă, deoarece nu îmi doresc să vă plictisesc. (știu că se poartă astfel de postări prin blogosferă, dar eu am zis pas). Cine mi-a urmărit blog-ul sau pagina de Facebook a fost la curent cu tot ce am postat eu în acest an.
  În perioada următoare fiecare este mai agitat și mai preocupat de tot ce înseamnă concediu, prieteni, familie șamd. Și cred că toti încercăm să ne desprindem puțin de internet, pentru a petrece clipe frumoase alături de familie. Dar în toată agitația din casă, am vrut să public și un ultim model potrivit pentru seara dintre ani. O manichiură fără prea multe detalii desenate și care nu mi-a luat foarte mult timp. Am folosit texturata argintie de la Golden Rose Holiday #51 și Golden Rose Rich Color #20. Pe o singură unghie, am desenat un ceas ce ilustrează ultimele secunde din 2014 și am lipit pietricele negre și perluțe caviar. 

  
   În încheiere, vreau să vă mulțumesc că ați fost alături de mine. În special, acelor persoane care mi-au vizitat blog-ul constant și și-au răpit din timp pentru a-mi lăsa impresiile lor. Pentru mine este o mare bucurie când citesc comentariile voastre.
  Pentru noul an, vă doresc sănătate, prosperitate, noroc și să aveți parte de tot ce este mai bun și mai frumos. Ne auzim la anul! ☺

La mulți ani, 2015!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu