11 decembrie 2014

Review Born Pretty Store Colorful Owls Water Decals

Bună

  Nu prea se potrivește manichiura de azi cu vremea și cu perioada sărbătorilor, dar am tot amânat postarea și până la urmă m-am decis să o public. Cei de la Born Pretty Store, mi-au trimit cu vreo 2 luni în urmă câteva produse pentru review și printre acestea se afla și un set de water decals super colorate și drăguțe.   
  Într-o perioadă, vedeam la tot pasul bufnițe ca sursă de inspirație pe articole de îmbrăcăminte, accesorii sau decorațiuni. Recunosc, că la vremea respectivă nu am fost cuprinsă de acest trend, până am zărit setul de water decals cu bufnițe imprimate, care mi-au captat imediat atenția.


  Știu sigur că aceste accesorii nu mai sunt o noutate pentru voi, vreau doar să vă arăt manichiura realizată cu ajutorul lor. Setul prezintă modele mai mari și mai mici, potrivite pentru toate tipurile de unghii, acesta fiind suficient pentru 2-3 manichiuri. Uneori ne este imposibil să desenăm detalii atât de mici și oricât am încerca, nu reușim să obținem întotdeauna rezultatele pe care ni le-am imaginat.
  Ca bază, am ales o ojă parfumată MIYO de pe Magiq, nuanța #31 Tropicana. Review-ul complet al acestei oje îl găsiți aici. Când lacul s-a uscat, am imprimat un model cu crenguțe de pe plăcuța Qgirl-004. Pasul următor, a fost să colorez cu vopsele acrilice crenguțele și să lipesc stickerele pe bază de apă. Am obținut un model fix pe placul meu: colorat/jucăuș și cu detalii drăguțe. 




  Cu ajutorul acestei manichiuri, am încercat să adaug un strop de culoare și veselie. Mai ales că vremea mohorâtă a pus stăpânire pe capitală și nu-mi place deloc asta...

xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu