16 decembrie 2014

Christmas ornament nail art

Bună dragilor,

  A mai rămas foarte puțin timp până la venirea Crăciunului și deja am intrat în febra pregătirilor. În ultima perioadă, timpul meu liber este limitat și abia apuc să mai pictez pe unghiuțe. Dar în toată treaba și agitația, azi am avut puțin timp și pentru mine și am pregătit manichiura de mai jos. Ieri am împodobit și bradul, chiar dacă nu am terminat curățenia generală. Dar văzând ce vreme frumoasă a fost afară, mi-a dat o stare de bine și m-a făcut să scot toate ornamentele pentru a alege culoarea lor. Anul acesta, brăduțul a fost împodobit cu globuri, beteală și decorațiuni aurii. Urmează să mai montez lumânările la geamuri și să agăț coronița la ușă. 
  Cum scriam și mai sus, azi am pregătit un nou model, care se potrivește cu febra pregătirilor de zilele acestea. Am aplicat Maybelline Colorama #108 fiind o ojă aurie, iar pe unghia accent, Golden Rose Rich Color #17. Pe restul unghiilor, am aplicat în 2 straturi China Glaze - Electrify, o bază transparentă bogată în glitter fin roșu-auriu. Oja face parte din colecția Hunger Games și a fost câștigată la un concurs desfășurat pe site-ul Nailpolis. 
  Pe unghia accent, am desenat un ornament, mai exact un globuleț lunguieț de culoare aurie. Am folosit vopsele acrilice Lidan, cea aurie fiind de la Moyra. 



  Sper să vă placă manichiura mea. De asemenea, aștept să-mi spuneți dacă ați început să pregătiți casa de sărbătoare. Sunt singura nerăbdătoare de venirea Crăciunului? ☺ 


Următoarea postare are loc sâmbăta aceasta, fiind o colaborare frumoasă de Crăciun, pusă la cale cu alte bloggerițe.

Pupici!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu