04 noiembrie 2014

Secret garden flip manicure

Salut!

  Astăzi vreau să vă prezint primul model Flip manicure. Cu siguranță știți faimoșii pantofi, de culoare neagră și cu talpă roșie a designer-ului Christian Louboutin. Ei sunt sursa de inspirație pentru acest trend. Cântăreața Adele este cea care s-a afișat în public cu o astfel de manichiură, la premiile Grammy din 2012. Conceptul manichiurii flip este unul super simplu: partea interioară a unghiilor este dată cu ojă, în același mod în care aplicăm oja pe suprafața unghiilor. Important este să alegem 2 lacuri de unghii diferite ca nuanță sau finish.
  Zilele trecute, m-am "înarmat" cu 2 oje (Golden Rose Galaxy #19 și Golden Rose Paris Summer Collection #252) și am zis să fac o încercare. Oja Galaxy, am prezentat-o pe scurt aici. Pe interiorul unghiilor, am aplicat Paris Summer Collection și lac matifiant. Apoi cu vopsea acrilică neagră, am desenat crenguțe înfrunzite și ici-colo, am aplicat puncte mici albe și glitter auriu.  
  Regula de bază fiind stabilită, nu ne rămâne decât să o punem în practică. Ține doar de imaginația și gustul fiecăruia, de a alege combinația preferată. 
 
  

Sunt curioasă dacă vă place mica "grădină secretă" și aș aprecia să-mi spuneți impresiile voastre despre această tehnică.

Seară frumoasă să aveți! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu