13 noiembrie 2014

Review Born Pretty Store Colored Studs

Bună!

  Revin pe blog cu un nou review, la unul din produsele primite spre testare de la Born Pretty Store. Este vorba despre caruselul cu ținte colorate, care se afla de ceva timp pe wishlist-ul meu. Întâmplarea a făcut ca acestea să fie disponibile pe lista cu produse pentru review. Așa că nu am stat prea mult pe gânduri și am optat pentru unul din cele 4 nuanțe și modele prezentate pe site. 
  Eu am ales caruselul 3# cu țintele de formă rotundă/ovală, în 6 culori pastelate. Însă acestea sunt disponibile și în varianta: ovale/pătrate în culori tari, neon. Într-un carusel se găsesc 300 de bucăți, cu dimensiuni de 2-3 mm. Mi-a plăcut că sunt mici și se poate lucra ușor cu ele. Stau lipite bine pe suprafața unghiilor și rezistă mult timp, dacă modelul este sigilat corespunzător cu top coat. 
  Sunt accesorii de nail art, ideale pentru doamnele/domnișoarele care nu au foarte mult timp la dispoziție sau îndemânare pentru a picta pe unghii. Se pot crea diverse combinații cu ajutorul lor, fie pentru o manichiură elegantă sau un model mai jucăuș. Eu am optat pentru cel din urmă.


  Pentru bază, am folosit prima mea ojă termo de la firma SNC. Din păcate, nu este de bună calitate, deoarece nu are putere mare de acoperire... Se aseamănă cu ojele sheer tints de la OPI. Am aplicat-o în 4 straturi și am fost nevoită să pulverizez cu soluția pentru uscare rapidă de la Kallos. Efectul termo este vizibil, dar consistența ei lasă de dorit... Cu ajutorul țintelor, am realizat o manichiură foarte simplă și drăgălașă, în aproximativ 10 minute. Am trasat o dungă subțire cu vopsea acrilică neagră și pentru că țintele au formă de frunze, le-am lipit astfel încât să semene cu niște crenguțe.  


  Azi dimineață, am avut surpriza să descopăr că sunt una din cele 5 câștigătoare ale unui voucher în valoare de 10$.

Nu uitați că ei au întotdeauna discount-uri la produse. Site-ul asigură și transport gratuit internațional, indiferent de valoarea cumpărăturilor. Și puteți beneficia și de 10% reducere la o comandă, folosind codul BAX31


Pupici! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu