24 noiembrie 2014

Inspired by candy cane - water marble

 Salut!

  Am absentat cam mult de aici, dar sunt la curent cu noutățile apărute prin blogosferă. Timpul meu liber a fost cam limitat, din păcate. Așa că după o absență mai mare de o săptămână de pe blog, astăzi vin cu un NOTD. 
  Încet-încet, mă pregătesc și cu noutăți pentru modele de Crăciun. Trebuie doar să încep să le pun în practică în perioada următoare. Îmi propusesem să nu postez niciun model cu aer de sărbătoare, din cauza datei de 1 Decembrie. Dar până la urmă m-am răzgândit și astăzi public un water marble, inspirată fiind de culorile acadelelor în formă de bastonașe. Vă mărturiseam în trecut, că atunci când sunt în lipsă de idei pentru manichiurile de zi de zi, apelez la tehnica water marble. La fel am procedat și weekend-ul acesta.
  Am selectat 3 oje marca Golden Rose, deoarece știam că vor fi perfecte pentru această tehnică și le-am pus la treabă: Golden Rose Color expert #02 (alb), Golden Rose Color expert #15 (corai) și Golden Rose Paris Summer collection #217 (verde).


Următoarea postare, va fi luni pe 1 Decembrie. Împreună cu alte bloggerițe, am pus la cale o colaborare specială, dedicată Zilei Naționale a României. 

Până atunci vă doresc să aveți o săptămână plină de realizări! 
xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu