10 noiembrie 2014

Fancy flowers nail art + tutorial

Bună dragilor!

  Încep săptămâna cu o nouă postare pe blog și un tutorial pentru modelul purtat în acest moment. De data aceasta, am ales o culoare mai îndrăzneață și anume roșu. Și pentru că nu sunt adepta unghiilor roșii în totalitate, am adăugat și o culoare neutră, plus un model floral foarte ușor de realizat. 

  Oja roșie este de la Bourjois 1 Seconde, nuanța #11 Rouge in style. Are textură siliconată, oferind o acoperire perfectă de la primul strat și un luciu intens după uscare. Cea gri este de la Flormar nail enamel #417. La această combinație, am adăugat un model cu flori simple și frunze, în culori de toamnă. 


  Am promis că postez mai des tutoriale, așa că azi vin cu unul nou pentru voi. Nu necesită prea mult timp și nu este nici foarte complicat modelul. Și dacă folosiți vopsele acrilice, cu siguranță veți obține același rezultat ca și al meu sau de ce nu, unul mai frumos.
  Produsele utilizate la această manichiură sunt: vopsele acrilice roșu și negru de la Oumaxi și galben ocru de la Daco. Ca instrumente de lucru, sunt necesare: un punctator mediu și o pensulă subțire pentru trasat linii. 


  Dacă vă place modelul, nu ezitați să-l încercați și neapărat să-mi arătați și mie. Puteți opta pentru combinația preferată de culori. 
  În încheiere, vă reamintesc de concursul activ de pe pagina de Facebook. Detaliile le găsiți aici sau dând click pe prima poză din partea dreaptă a blog-ului. Mai aveți timp să vă înscrieți până pe 25 Noiembrie. 

O săptămână plină de realizări să aveți! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu