01 noiembrie 2014

Challenge - Get ready with us for Prom

Bună!

  Gata Halloween-ul! Am șters unghiuțele în culori stridente și cu monștrii desenați și am revenit cu o manichiură elegantă și potrivită pentru o seară de bal. Alături de alte fete dintr-un grup de pe Facebook am pus la cale un nou challenge, intitulat Get ready with us for Prom. Astăzi aveți ocazia să vedeți machiaje sau modele de unghii, potrivite pentru o petrecere. 
  Și pentru că săptămâna asta mi-a sosit coletul de la Born Pretty Store, cu produsele pentru review, m-am gândit că este cazul să încep să le prezint. Dacă sunteți curioase de conținutul coletului, aveți poza mai jos. 


  Astăzi vă prezint pietricelele din partea dreaptă. Aceste pietricele cu efect multicrom, vin ambalate în punguțe mici, care conțin 100 buc. Sunt disponibile pe site, în 3 variante de mărimi: 1,5 mm, 2 mm și 3 mm. Eu le-am ales pe cele mai micuțe și regret puțin că nu am optat pentru unele mai mari. Prețul lor este de 4,34 $. De cum le-am zărit prima oară, m-au dus cu gândul la cristalele Swarovski vitrail medium. ♥


  În diferite unghiuri, pietricelele își schimbă culoarea de la roz, galben, spre albastru și verde. Și datorită lor, mi-am amintit și de o ojă la fel de interesantă și anume Seventeen Super Shine #539. Oja a fost aplicată în 3 straturi subțiri. Are o consistență lejeră și se usucă destul de repede pe unghii.  


  Modelul alb filigranat, este de pe plăcuța Qgirl-010 pe care am folosit-o și la manichiura cu diamante. Am apelat tot la tehnica stamping decals și pentru că voiam un rezultat mai deosebit, am plasat modelul pe centru. Pentru un plus de eleganță, vârful unghiilor a fost dat cu ojă neagră și tot aici am lipit pietricelele cu efect multicrom.
Ce spuneți de abordarea mea? 
Vi se pare potrivită pentru o seară de bal/banchet? 

  Aveți și lista cu fetele înscrise:
  1. Kleo - http://www.beautybykleo.com 
  2. Andra - http://andrakat.wordpress.com
  3. Mădălina - https://misshappyandhernails.blogspot.com
  4. Ral - www.ralumakeup.wordpress.com 
  5. Andreea - http://intrendbydeea.wordpress.com/


Weekend plăcut vă doresc! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu