29 octombrie 2014

Review Born Pretty Store Stamp Image Plate Qgirl-010

Bună fetelor!

  Continui seria review-urilor pentru plăcuțele câștigate de la Born Pretty Store. De data aceasta, am ales plăcuța rotundă Qgirl-010. Aceasta vine ambalată într-un pliculeț și este protejată de o folie albastră, ca cea prezentată anterior.


  Qgirl-010 este disponibilă pe site, la prețul de aproximativ 3 $ (10 lei). Matrița este imprimată cu 8 modele diferite (5 pentru întreaga unghie și 3 simple). Toate modelele se transferă perfect pe unghii. Cele întregi sunt destul de mari, astfel încât acestea pot fi folosite chiar și pe unghii foarte lungi sau late. 


  Eu am optat pentru unul simplu și anume cel cu diamante, care se află în partea de sus a plăcuței. Baza folosită este de la Flormar Glitter GL10, o ojă neagră cu glitter fin holografic în compoziție. ♥ V-o recomand cu drag, mai ales pentru prețul moderat (13 lei), față de ojele holografice de la alte firme care au prețuri mult mai mari (40-50 lei). Diamantele colorate, le-am realizat cu ajutorul tehnicii stamping decals. În interiorul lor, am aplicat Color Club Halo Hues - Miss Bliss și Over The Moon.  La final, manichiura a fost sigilată cu Farmec Gel Topcoat 3D Effect.  
  Sunt tare curioasă să știu dacă modelul este pe placul vostru și de asemenea vă propun să-mi spuneți o altă combinație de culori pentru acesta. 

  Deși un colet s-a rătăcit și nu am mai intrat în posesia lui, luna aceasta am fost puțin mai norocoasă. Zilele trecute, am fost informată prin e-mail că am mai câștigat o plăcuță. ☺Yay for me!

Folosind codul BAX31, beneficiați de 10% reducere din valoarea totală a comenzii. Și dacă nu știați, site-ul asigură și transport gratuit indiferent de suma cumpărăturilor.  


xoxo ♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu